wayak

أحنا وياك في كل مكان
 
البوابةالرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 ما فائدة المظهر بدون الجوهر

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ملك الرومانسية
شيــف ويـــاك
شيــف ويـــاك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 503
العمر : 33
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : حلواني الصعيدي
المزاج : جامد
SMS :


My SMS
المستقبل ملكا لمن يثقوا في جمال احلامهم


تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الأربعاء مارس 12, 2008 10:42 pm


[size=12]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شغل بالي امر واظنه خطير .....
من الرائع ان نجد فتاة متدنية وتلتزم بالحجاب الشرعي ولا تعصي الله وتحافظ على صصلاتي وهدفها هو رضى الله و ذلك هو هدفنا ونريد الوصول اليه هذا جميل نحن غالبا ما ننظر الى مظهرها فان ملتزمة بالحجاب الشرعي سنقول انها متدينة اي نحكم دائما في المظهر ....
ولكن اخواتي في الله ما نجده الان العجب والعجاب فتاة متدينة وملتزمة بالحجاب الشرعي ولكـــن تعصي الله بسماع الاغاني اننا حقا في اخرالزمن وربما هذه من علامات الساعة الله يرحمنا ويسترنا..
وسؤالى ما فائدة الخمار مادمت تعصي الله ألا يجبعلينا ان نصلح سريرتنا مع ربنا الا يعلمن اولئك الاخوات ان سماع الاغاني حرام اذن ماغرضهن من الخمار و ارى صعب جدا أن نجد الفتاة المتدينة حتى نقتدي بها .....
واريد رأيكن فيما كتبته هل انا في خطأ ام على صواب
واستغفر الله لي ولكن
اللهم اني استغفرك واتوب اليك
[/size]

_________________


عدل سابقا من قبل chef ashraf في الجمعة مارس 14, 2008 12:55 am عدل 3 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الخميس مارس 13, 2008 1:27 pm

فعلا ايه الفايدة المهم الروح والروح للى خالقها
ومادام الفتاه دى محجبه وبتعمل افعال وحشه يبقى نستر عليها وما نفضحاش وحسابها عند ربنا

ولو الفتاه اللى بتصلى ولا بتكذب وتقوم باعمال المسلمين دون صلاه فلابد بنصحها بالصلاة


وذى المقوله لعالم مسلم ذهبت لبلاد الغرب وجت اسلاما بلا مسلمين
وعندنا وجدت مسلمين بلا اسلام

شكرا شيف

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملك الرومانسية
شيــف ويـــاك
شيــف ويـــاك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 503
العمر : 33
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : حلواني الصعيدي
المزاج : جامد
SMS :


My SMS
المستقبل ملكا لمن يثقوا في جمال احلامهم


تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الجمعة مارس 14, 2008 12:56 am

شكرا يا ذيدة علي رايك الجميل وعلي ومرورك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الجمعة مارس 14, 2008 2:34 am

اوكى ابو شريف

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملك الرومانسية
شيــف ويـــاك
شيــف ويـــاك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 503
العمر : 33
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : حلواني الصعيدي
المزاج : جامد
SMS :


My SMS
المستقبل ملكا لمن يثقوا في جمال احلامهم


تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الجمعة مارس 14, 2008 11:09 pm

قشطاط يا برنس

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   السبت مارس 15, 2008 12:18 pm

انت تحب زوجتك تكون ذى مين فيهم يا شيف انا عارف طبعا بس ادينا بنسأل وعلى رأى المثل اسال استشير

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملك الرومانسية
شيــف ويـــاك
شيــف ويـــاك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 503
العمر : 33
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : حلواني الصعيدي
المزاج : جامد
SMS :


My SMS
المستقبل ملكا لمن يثقوا في جمال احلامهم


تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   السبت مارس 15, 2008 11:29 pm

انا عن نفسي اريد فتاة متدينة جدا واخلاق جيدة
وتلتزم بتعاليم الدين الاسلامي
وانا عن نفسي احاول ان اكون علي قدر كبير من التدين

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الإثنين مارس 17, 2008 4:38 pm

ربنا يوقعك فى بنت الحلال يا شيف يا رب ويباركلك فيها

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملك الرومانسية
شيــف ويـــاك
شيــف ويـــاك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 503
العمر : 33
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : حلواني الصعيدي
المزاج : جامد
SMS :


My SMS
المستقبل ملكا لمن يثقوا في جمال احلامهم


تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الثلاثاء مارس 18, 2008 1:32 am

الله يخليك يا ذيدوس ليا يارب
شكرا ياحبيبي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الثلاثاء مارس 18, 2008 12:01 pm

الشكر لله ولما تلاقيها يا عم ابقى قولى علشان يمكن اتجوز اختها

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملك الرومانسية
شيــف ويـــاك
شيــف ويـــاك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 503
العمر : 33
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : حلواني الصعيدي
المزاج : جامد
SMS :


My SMS
المستقبل ملكا لمن يثقوا في جمال احلامهم


تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما فائدة المظهر بدون الجوهر   الجمعة أبريل 25, 2008 2:23 pm

اوكية شكرا يا جميل علي المرور

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ما فائدة المظهر بدون الجوهر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
wayak :: المنتديات العامة :: وياك الاسلامي-
انتقل الى: