wayak

أحنا وياك في كل مكان
 
البوابةالرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
بنت النور
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 27
العمر : 30
البلد : egypt
العمل/الترفيه : طالبه بكليه الحقوق
المزاج : شغااال
SMS : عيش كل لحظه كانها اخر لحظه ف حياتك....
مزاجي :
تاريخ التسجيل : 10/03/2008

مُساهمةموضوع: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 13, 2008 11:29 am


الموضوع ده قريته وعجبني
كل واحد فينا يكتب جمله ساخره او مقوله لفيلسوف او مثل بيعجبه
وواخده مبدا في حياته
يلا عايزه اسمع رايكم... cheers

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بحبك يا ميدو
شخصية هامة
شخصية هامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 918
العمر : 29
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : بحب المطبخ كتير وزينة المائدة
المزاج : متقلبة جدا
SMS : إن بعدوني عنك لن أنساك
وإن قتلوني سأكتب على قبري أهواك
مزاجي :
تاريخ التسجيل : 02/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 13, 2008 12:03 pm

مثل
الباب اللي بيجيك منه الريح سده واستريح
جملة ساخرة
شو هالعيشة القرف الله ياخدني وارتاح وهاي جملة البنات الفلسطينيات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكه الحب
Queen of Wayak
avatar

انثى
عدد الرسائل : 536
العمر : 28
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : JOURNALIST
SMS :


My SMS
الاحباب كالنجوم.. لا نراهم دائما ..لكن نحس بضيائهم على شفاف القلب ..فتنشرح الروح..هكذا انتم وهكذا انا ..احببتكم حد الارتواء ..وسكنتم فى داخلى مساكن الضياء..وعلمتمونى معنى النقاء ..فلكم منى كل.. الحب ..والوفاء..


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 13, 2008 2:54 pm

(فاقد الشئ لا يعيطيه)
بس انا من رائ ان فاقد الشئ هو الوحيد الذى ممكن ان يعيطيه

_________________


ما اجمل الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت النور
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 27
العمر : 30
البلد : egypt
العمل/الترفيه : طالبه بكليه الحقوق
المزاج : شغااال
SMS : عيش كل لحظه كانها اخر لحظه ف حياتك....
مزاجي :
تاريخ التسجيل : 10/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 13, 2008 8:31 pm

شكرا بحبك ياميدو على التواصل ونورتى ياقمر..شكرا توتاااا نورتى اكيييد

احب انا كمان اقول الجمله اللى باخدها مبدأ ف حياتى..: عيش كل لحظه كأنها أخر لحظه ف حياتك...


تسلموا مرة كمان على المرور Smile ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 13, 2008 10:54 pm

مصلحه الضرائب المصريه............ مصلحتك اولا
طبعا قصدهم مصلحه الضرايب مش الفرد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الجمعة مارس 14, 2008 1:52 pm

المثل اللي بحبه جدا هو
((جوه وبره فرشتلك,,,وانت مايل ايه يعدلك))
هههههههههه
ومش عارفه ايه سر حبي للمثل ده بصراحه

اما المقوله بقه فهي
((الحب الحقيقي ياتي مره واحده في العمر كله,,,,ولا يشترط ان يكون هو الحب الاول))
-شيكسبير-
وبشكرك على المقترحات الهيله دي ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   السبت مارس 15, 2008 5:49 pm

جوة وبرة فرشتلك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكه الحب
Queen of Wayak
avatar

انثى
عدد الرسائل : 536
العمر : 28
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : JOURNALIST
SMS :


My SMS
الاحباب كالنجوم.. لا نراهم دائما ..لكن نحس بضيائهم على شفاف القلب ..فتنشرح الروح..هكذا انتم وهكذا انا ..احببتكم حد الارتواء ..وسكنتم فى داخلى مساكن الضياء..وعلمتمونى معنى النقاء ..فلكم منى كل.. الحب ..والوفاء..


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   السبت مارس 15, 2008 10:53 pm

من جد وجد ومن زرع حصد

_________________


ما اجمل الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأحد مارس 16, 2008 5:05 pm

يا جماعه جمله ساخره ساخرة مش اى جمله

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكه الحب
Queen of Wayak
avatar

انثى
عدد الرسائل : 536
العمر : 28
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : JOURNALIST
SMS :


My SMS
الاحباب كالنجوم.. لا نراهم دائما ..لكن نحس بضيائهم على شفاف القلب ..فتنشرح الروح..هكذا انتم وهكذا انا ..احببتكم حد الارتواء ..وسكنتم فى داخلى مساكن الضياء..وعلمتمونى معنى النقاء ..فلكم منى كل.. الحب ..والوفاء..


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأحد مارس 16, 2008 7:33 pm

يا زيدا مش لازم جمله ساخره
انت مقرتش الموضوع ولا ايه
قالت مثل بيعجبك او مبدا فى حياتك او مقوله لفيلسوف او جمله ساخره
ماشى ياعم زيدا

_________________


ما اجمل الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأحد مارس 16, 2008 10:11 pm

يصى اللى انا اعرفه الموضوع بيبان من ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






















من عنوانه امال مالك؟





_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكه الحب
Queen of Wayak
avatar

انثى
عدد الرسائل : 536
العمر : 28
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : JOURNALIST
SMS :


My SMS
الاحباب كالنجوم.. لا نراهم دائما ..لكن نحس بضيائهم على شفاف القلب ..فتنشرح الروح..هكذا انتم وهكذا انا ..احببتكم حد الارتواء ..وسكنتم فى داخلى مساكن الضياء..وعلمتمونى معنى النقاء ..فلكم منى كل.. الحب ..والوفاء..


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأحد مارس 16, 2008 10:17 pm

افهمك ازاى
هو انت عاوز تغلطنا وخلاص
ماشى عنوانه كده بس الموضوع من جوه فيه حاجات تانيه

_________________


ما اجمل الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت النور
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 27
العمر : 30
البلد : egypt
العمل/الترفيه : طالبه بكليه الحقوق
المزاج : شغااال
SMS : عيش كل لحظه كانها اخر لحظه ف حياتك....
مزاجي :
تاريخ التسجيل : 10/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأحد مارس 16, 2008 10:33 pm

ياجماعه مالكم بس ليه الاختلاف دا بس..مفيش مشكله ان شاء الله..اولا انا عاوزة اقول انى طلبت ف الموضوع جمله ساخرة اومقوله لفيلسوف او مثل بيعجبه وبياخده مبدأ ف حياته..وبعدين انا بختلف معاك يازيدا...لان مش دايما الموضوع بيبان من عنوانه....شكرا ليكم على التفاعل دا يا شباب....بنت النوووووررررررر..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكه الحب
Queen of Wayak
avatar

انثى
عدد الرسائل : 536
العمر : 28
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : JOURNALIST
SMS :


My SMS
الاحباب كالنجوم.. لا نراهم دائما ..لكن نحس بضيائهم على شفاف القلب ..فتنشرح الروح..هكذا انتم وهكذا انا ..احببتكم حد الارتواء ..وسكنتم فى داخلى مساكن الضياء..وعلمتمونى معنى النقاء ..فلكم منى كل.. الحب ..والوفاء..


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأحد مارس 16, 2008 10:37 pm

فهمت يا استاذ زيدا
اهى قالتلك

_________________


ما اجمل الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأحد مارس 16, 2008 10:41 pm

شكرا بنت النور ع الرد العالى فى الذوق دة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الإثنين مارس 17, 2008 1:22 am

على رأي المثل اللي بيقول:

((طوبه على طوبه,,,,,,,,,خللي العركه منصوبه))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الإثنين مارس 17, 2008 2:41 pm

هههههههههههههههههههههههه

امثالك جامدة ذى امثال ماجدة زكى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الإثنين مارس 17, 2008 7:23 pm

قال((ياقاعدين,,,,يكفكو شر الجايين))

ههههههههههههههههههههههههه

انا بضحك معاااااااااااك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DaDa
عضو أصيل
عضو أصيل
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 197
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : engineer
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الإثنين مارس 17, 2008 8:06 pm

لا تبكى على اللبن المسكوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الإثنين مارس 17, 2008 9:32 pm

براحتك يا قمر

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الثلاثاء مارس 18, 2008 1:26 pm

على رأي المثل اللي بيقول:

((اقلب القدره على فمّها .....يتقلب الفول منها))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الثلاثاء مارس 18, 2008 1:55 pm

هة واللى بيته من زجاج.....................ما يغيرش هدومه فى الصاله

علشان الجيران بتبص عليه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 29
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الثلاثاء مارس 18, 2008 7:58 pm

((اللي بيشيل قربه مقطوعه مبتخرش اللا على دماغه))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zida
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1603
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : adsl company
المزاج : thanks god
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الثلاثاء مارس 18, 2008 10:08 pm

انتى عارفه مين يصد معاكى فى الامثال دى يا قمر

بس هو غايب دلوقتى مشغول

سمارت مايند

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MRH
صاحـــــب الموقــــــــــــــع
صاحـــــب الموقــــــــــــــع
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 543
العمر : 32
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : designer
المزاج : عالي جدا
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
مزاجي :
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأربعاء مارس 19, 2008 1:29 am

بكرة نقعد جمب الحيطه ونسمع الزيطههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://wayak.clubme.net
 
أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
wayak :: المنتديات العامة :: ويـــــاك العـــــام-
انتقل الى: