wayak

أحنا وياك في كل مكان
 
البوابةالرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
DaDa
عضو أصيل
عضو أصيل
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 197
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : engineer
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأربعاء مارس 19, 2008 6:13 pm

لو عدى قدامك تعبان فوته ولو عدى منوفى موته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 28
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الأربعاء مارس 19, 2008 7:43 pm

وعلى رأي المثل اللي قال:

((لبس البوصه تبقى عروسه))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
smart mind
مشرف وياك
مشرف وياك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 539
العمر : 32
البلد : دسوق / كفر الشيخ
العمل/الترفيه : مستشار ورئيس محكمه وقاضى
المزاج : بتاع كله
SMS :


My SMS
ليت الذى بينى وبينك عامرٌ ............. وبينى وبين العابدين خراب
سؤلاك ربى رحمة من كربة ............ عبدا فقيرا يحبو فى محراب


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 20, 2008 5:11 am

ميرسى يا زيكو يا جامد
بس والله انت عارف ميمنعنيش الا الشديد
وانتى يا قمر انتى اللى بداتى بقى

( الكرباج العايق يولد البغل)
هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DaDa
عضو أصيل
عضو أصيل
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 197
العمر : 32
البلد : egypt
العمل/الترفيه : engineer
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ناس نشوفها كل يوم لا موعد ولا شوق بس اقدار وناس غايبه عن العيون لها بالقلب مقدار</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 20, 2008 2:35 pm

هههههههههه يا جامد يا حوده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 28
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 20, 2008 2:40 pm

وعلى راي اللي قال:

((الغربال الجديد له شده))

ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
daielkamar
عضو ولا كلمه
عضو ولا كلمه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 650
العمر : 28
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه - ورسامه((تسخيص-تشكيلي))
المزاج : تماااااااااااااااااااام
SMS :


My SMS
الدنيا ............مسأله حسابيه
خذ من اليوم............. عبره
ومن الامس.............خبره
اطرح منها التعب والشقاء....
واجمع لهن الحب والوفاء....
واترك الباقي لرب السماء....


مزاجي :
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...   الخميس مارس 20, 2008 2:41 pm

وكمان:

((كل فوله ولها كيال))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
أكتب جمله ساخره .......... سمعتها أو قرأتها وعلقت في ذهنك...
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
wayak :: المنتديات العامة :: ويـــــاك العـــــام-
انتقل الى: